For all girls with dreams

23. новембар 2014.

Hei :3


Pa ovako moje ime je Milica ^--^
imam 15 godina i u toj teenage fazi sam.Napravila sam ovaj blog da vam pomognem ok teenage sveta hah.Slike cu ugl saam da slikam,ako nebudem mogla sliakti postavicu sa interenta.Pisacu o mojim dozivljajima,o teenage temam ofc pisacu i DIY postove i rubrika tipa Month Recap i Lets talk about..
Izled bloga sam stvarno dugo uredjivaal i odjednom sam naletela na vaj presaltak tampalte i odma sam ga instalirala na blog ^--^
Jednostavno je u toj preljepoj neznoj boji :3



1 коментар:

  1. Анониман4.12.14

    Kako se pravi taj template?Molim te uradi tutorial :)
    -katyperylove18

    ОдговориИзбриши

Text Widget

Dobrodosli na moj blog,uzivajte u citanju :)

Micy

Copyright © Micy`s.Teenage.World | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com